Wednesday, May 19, 2010

bermulanya disini....

assalamualaikum...
(jenglot pon bley bg salammm..hehe)

pendahuluan kata salam dipinta,
papan kekunci pengganti pena,
jatuh hati menyulam kata,
kalo x knal maka x cinta.... chewah!

~~0 sempt jgak nk bg pantun gewdix kt u olls sumer..
apapun, salam perkenalan pd yg sudi mengenali, mn yg dh kenal..musti dh nyampah !!
hehehehe.. aku ni x brapa pndai nk menyulam kata, tp pengalaman menulis secoret dua kata tu bolehlah...
~~0 nk dijadikan citer.. bini aku lah yg dok asik suh aku buat bnda ni.. katanyer sronok..mn x nyer dia ari2 ngadap bnda ni dr ngadap aku.. dh nyampah la tuhh.. kihkih..
tp yg sbenarnya mmg dulu aku dok biasa menulis, kt original diari~~0 yes! diari yg sebenarnya.. everyday for almost 6 years aku komited ngan diary tuh.. al maklumler time tuh buta IT (sebenornye x mampu nk ada PC even desktop sebesar tibi 21")... so, mmg belah mlm jek aku akan tinggalkan sedikit coretan kt diary tuh dan kalo u olls nk tau, aku masih simpan diary tuh... hehehe.. tp bini aku x dpt carik la.. amat merbahaya encik kalo dijumpai kerna amat jujur skali coretan aku tuh.. termasuk citer pasal lobang idung pon aku tulis!! hehe
~~0so, kini dunia dh smakin canggih manggih smpai x smpat nk blajar dn kejar.. jd kita sbg org ni... terusknlah jd org.. jgn ketinggalan lrt, nti lewat smpai opis..hehe
~~0 sbgai pembuka kata aku pada ari ni(sbenornyer dh mlm bute nie..) korang teruskanlah mengadap apa yg nk dihadap sbb byak bnda lain lg kalo korang nk buat tp x terbuat sbb korang blum start disebabkan penyakit M dh merebak smpai jd ketuat lepas tu mati dlm keadaan x sihat tp belum tamat....

~~jenglot~~

No comments:

Post a Comment